Totalt antall sidevisninger

søndag 28. februar 2010


En liste på hva hun kan og hvilke ord hun kan.
Vinke,gjørr tegn til lille Petter edderkopp
som hatt,regne og datt.
Bake kake,klappe i hendene.
Skåler med tutekoppen.
Går med gåstolen,holder meg i en hånd og går.
Vinker.
Tar hånden til øret som om hun snakker i tlf da jeg sier hallo hallo er du der tante.
Peker på nese,øye og munn.
Spiller på slurva.
Gir bort klemmer bare til de hun selv vil og kun når hun vil.
Give me five og en hånd kommer i været.
Vinker å sier hmmm "betyr mat"
Tar ut av vaskemasinen og gir tøyet til meg.

Sier pus,gris,mamma,hest gakk gakk, voff.
Spør vi hva Uno (tantes hund sier) Da sier hun voff.
Jeg spør hva mormor sier da kommer det blablabla.
Mens jeg kledde på henne mens vi satt forand tven så sier hun voff og jammen er det en hund på tv.
Å hælle min som jeg blir satt ut av hva hun får med seg.

Nå går bare tiden så fort å det skjer så mye bare på en uke,ille moro.
Er strålende uke til dere alle som er innom å leser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar