Totalt antall sidevisninger

fredag 13. august 2010

Hei på dere




Jammen gått en stund siden sist jeg var her inne nå.
Frøkna er blitt 17 måneder og hun har gått 14 dager i bhg nå.
Første uka var veldig bra,men denne uka har hun grått hver dag når jeg har gått.
Men det varer ikke lenge,hun skulle vinke til meg i vinduet i dag da jeg gikk.Innen hun så meg i vinduet var det bra helt til hun så meg igjen...
Det går seg nok til .
Ser at hun er mer kosete nå når kvelden kommer.Ille deilig med en liten kropp som vil kose og da .
Nå sier hun tuff tuff til toget,bote-borte,tate-tante, det er kommet 16 tenner.
på mandag da vi kom fra bhg vat tante og LInus på besøk og ungene koste seg på verandaen i solen og i bassenget.Linus har fått seg et forbilde Rosalin c",)
Det som var en tanke vekker på tirsdagen når vi kome hjem å hun satt bak i bilen var at hun sitter å sier tate tate-tante og det går opp for meg at hun kanskje trur at tante er på verandaen i dag også :-(
Men det er hun ikke.
Utrolig hva som kverner rundt i det lille hod til men vakre Rosalin ;ø)
Ha en strålende helg i møte .
Klem fra oss på Månetoppen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar