Totalt antall sidevisninger

torsdag 11. mars 2010

TANNPUSS,WC & SPISER SELV




Se så flink jeg er pusser tennene selv jeg jo,å så måtte jeg sitte på wc i dag på den fine barneseteringen jeg fikk av mamma til jul.
Mamma knipser bilder av nesten alt jeg gjør så tilslutt i dag spiste jeg fiskegrateng å da var selvfølgelig mamma der igjen med kamera C",)
Mamma sier at hun er så glad for at hun har meg,og hun setter så pris på å kunne følge meg dag for dag.
Jeg utvikler meg å lærer nye tingen hele tiden nå.

Peker nå på øret,harker når mamma harker. Onkel Chriss lærte meg å skåle for litt siden he he he.
Blinker/myser med øyne når jeg gjør meg til.
Mamma ber meg å se på henne å og da gjør jeg jo det selvfølgelig,da skal mamma liksom fortelle meg noe eller prøve å lære meg noe nytt hihiii.
Jeg slengkysser også begge mine tanter har masa meg meg om dette se C",)

En god helg
Klem fra Rosalin til dere alle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar