Totalt antall sidevisninger

fredag 26. mars 2010

NÅ GÅR FRØKNA


Uff nå går dagen fort å utviklingen til frøkna går ennå fortere.
På bursdagen sin begynte hun å gå mellom to stk, men 17 dager etter "18.03.10" var hun på overnatting hos tante og onkel i nr 60.
Å jeg har på følelsen at tante har jobba masse med frøkna på å gå.
For da jeg kom inn kom hun gående i mot meg,gjett om jeg var stolt av gullet.
I går når vi var ute gikk hun helt alene for første gang på asfalten.
Både frøkna og jeg var veldig stolte he he he.
Huff å huff den 29 er min siste dag med svangerskapsperm,men jeg har fått perm over sommeren så jeg gleder meg veldig til å nyte sommeren før jeg begynner å jobbe og Rosalin skal begynne i barnehage.Blanede følelser ,men det blir nok bra for henne:ø)

Så må jeg få lov å skryte av vakre Uno som koser seg i sengen med klærne til bror sin ......... raringen til tante det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar