Totalt antall sidevisninger

onsdag 21. april 2010

BOKORMEN TIL MAMMA




Hei folkens.
Nå er det en stund siden ,men endelig har jeg fått litt glød til å lage noe igjen.
Så denne gangen ble det ett prinsesse pannebånd og ett sjal som vi skal gi bort til helgen i bursdag gave til ei tulle på 3 år.
Håper det blir godt mottatt <3.

Ellers har jeg satt inn et bilde av frøkna med brillene til mormor.
Legg merke til at hun rekker en finger i været,hun spurte meg hvor jeg hadde lagdt matteboka med alle formlene i hihiiiii.
Har ett prosjekt på gang med oldermorsruter som skal bli til 17 maikjole (egenprodusert folkedrakt )
Lua er alt ferdig,den ser dere lengre nede på siden .
Ha en strålende uke videre enten med åske eller haggel eller bare strålende sol C",)

1 kommentar:

  1. Ble kjempefint :) Ille fint med kontrastkant rundt også, der ga du meg jammen en ide :) Flink er du tøsa :)

    SvarSlett